duminică, 4 noiembrie 2012

Fall dress



Hey lovelies!
 This sweater dress is a recent purchase from H&M and I wore it to go to a local fair. I like the fact that it's simple and yet classy and it's not a problem how to wear it. The sweater dress is a very popular item during colder seasons and it can be mixed and matched in a lot of ways.As you can see my outfit it's really simple a sweater dress, a vintage black clutch and I had a black overcoat. Altough it may seem that stripes are my favourite print it's not that true. I think that stripes can be an advantage just for some tipes of body shapes.
Hope you like it!


Asa cum am promis va aratam mai multe poze cu tinutele noastre din ziua in care am intalnit-o pe Dana Rogoz. Aceasta rochita din tricot imi place foarte mult deoarece este simpla si totusi mi se pare destul de eleganta. Rochiile din tricot sunt alternativa mai calduroasa a celor de vara si pot fi combinate si accesorizate intr-o multitudine de variante. Desi ar parea ca dungile sunt imprimeul meu favorit, nu-i chiar asa deoarece acest tip de imprimeu nu avantajeaza orice tip de silueta. Dupa cum puteti vedea tinuta mea a fost una foarte simpla, accesorizata cu un plic negru si un palton in aceiasi culoare.
Sper sa va placa!

















Outfit:
Sweater dress: H&M
Shoes: Bershka
Necklace: DIY
Clutch: Vintage
Ring: C&A
Overcoat: H&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu