luni, 22 iulie 2013

Sheinside choices


Hello lovelies! For a good start of the week let's do some shopping:D What do you say? We recently discovered sheinside.com and we decided to show you some of our favorites items. You can find everything you want from floral items to jumpsuits and even office inspired looks. So here are our choices, hope you like them!

Hello lovelies! Care ar fi pentru voi un inceput de saptamana bun? Unul presarat cu lucruri dragute achizitionate la reduceri? :D Noi am descoperit recent site-ul sheinside.com si ne-a incantat gama acestora de produse. Am decis sa realizam un post cu favoritele noastre, avand in vedere ca puteti gasi tot ce va doriti.
Aceste sunt alegerile noastre speram sa va placa!

Deea's favorites:


1.   2.


1.    2.   3.



1.   2.  3.



1.  23.

Julie's favorites:

1.  2.  3. 4. 5.


1.  2.


1.  2.  3.

7 comentarii:

  1. Ce dragute sunt toate! Imi plac la nebunie! <3
    Un mic sfat: data viitoare sa puneti link-urile sa se deschida intr-o fereastra noua, ca e stresant sa dai mereu back :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ne-am dat seama, noi folosim scroll-ul de la mouse si doar dam click si se deschid fiecare, o sa tinem cont data viitoare, multumim :* !

      Ștergere
  2. LOOOOOOVE all of them, girls ^__^
    many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  3. dragute lucrusoare , intr-adevar !

    RăspundețiȘtergere
  4. I absolutely adore she inside. Great choices xx

    Cat xx
    dropsoffashionthread.blogspot.com


    RăspundețiȘtergere
  5. Au haine super tari, dar nu mă încântă deloc aşteptarea de aproape o lună până ajung şi nici mersul până la poşta vamală care are un program, cel puţin în oraşul meu, foarte limitat.

    Cu toate acestea nevere say never...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ati comandat de pe sheinside? Cum e cu transportul? Trebuie sa platesti in plus la vama? si produsele nu vin la posta din orasul tau?

    RăspundețiȘtergere