luni, 1 iulie 2013

Spotted


Hello lovelies! I hope you are going to have a great week and an amazing month! I can't believe June has already past and I still haven't planned my vacation. What about you? Have you decided where you want to go? For today's post I chose a classy dress. This is my way of wearing this years black&white combination. I love the shape of the dress and also the print. It's one of those items that you can keep in your wardrobe for a long time because it will never go out of style. 

Hello lovelies! Probabil ca ati observat pana acum afinitatea mea catre rochite. De aceasta data am ales sa port combinatia acestui sezon: alb&negru intr-o maniera personala si potrivita personalitatii mele. Imi plac foarte mult croiala si imprimeul rochitei datorita simplitatii acestora, dar si datorita influentei retro.
Sper sa va placa!











Outfit: Dress: New Look |  Sandals, Bag: Stradivarius | Necklace: New Yorker

15 comentarii:

  1. Rochia asta te transforma intr-o fetita dulce:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochita este frumoasa! Imi plac bulinele!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tinuta! Imi place foarte mult poza in care te invarti :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Such a lovely outfit, honey!!!!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  5. f draguta rochia. Arati f chic

    http://fashion4denis.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place rochita muuult, iti sta super <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult aerul retro, dat atat de rochie cat si de accesorii, precum si pata de culoare data de bratara si sandale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai observat culorile bratarii si a sandalelor. Au fost o alegere voita pentru a "colora" putin "situatia".
      Multunesc pentru complimente!

      Ștergere
  8. Susțin părerea Aneimaria, uneori parcă îmi citește gâdurile. Combinația are un aer retro datorită printului polka dots, iar sandalele mi se par cu totul și cu totul speciale.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine iti vine rochita! minunat :*

    RăspundețiȘtergere
  10. AwEsOmE! Looking super stylish! Fabulous outfit and great selection of sunglasses for women.. :) XoXo

    RăspundețiȘtergere
  11. Rochita este geniala! E tot ce mi-am dorit eu vreodata la o rochie cu buline! O.O Buline mari, simple, sa iasa in evidenta :D Este cumva din colectia noua?

    RăspundețiȘtergere